Μενού Κλείσιμο

Η ερμηνεία των λόγων του Αγίου Παϊσίου για το μπόλι και το χάραγμα του Αντιχρίστου από τον π. Πέτρο Χιρς

Απόσπασμα συνέντευξης π. Πέτρου Χιρς στον Γκραιγκ Τρούγκλια (Graig Truglia)

Ερώτηση Γκραιγκ Τρούγκλια (Graig Truglia), από 1.13.30 έως το 1.25.40

Μπορείτε να μου δώσετε το ευρύτερο πλαίσιο της ακόλουθης φράσης, η οποία παρεμπιπτόντως είναι πράγματι του Αγίου Παϊσίου, και να μας πείτε γιατί είναι σημαντική την σημερινή εποχή; Εδώ είναι αυτό που είπε ο άγιος:

«Αναπτύχθηκε ένα εμβόλιο για μία νέα αρρώστια που θα είναι υποχρεωτικό και οι άνθρωποι που το κάνουν θα σφραγίζονται με το 666»*.

Θα μπορούσατε λοιπόν να μου δώσετε λίγο το γενικό πλαίσιο, τί ήθελε να πει ο Άγιος Παΐσιος όταν είπε αυτά τα λόγια.

π. Πέτρος Χιρς

Η απάντησή μου θα είναι λίγο εκτενής διότι δεν θέλω να παρερμηνευθώ και θέλω να παρουσιάσω την γενική εικόνα, οπότε κάντε λίγο υπομονή μαζί μου. Πρώτα απ’ όλα, ο Άγιος Παΐσιος όπως πολλοί Άγιοι που είναι προφητικές φωνές στην Εκκλησία είδαν τα πράγματα πολύ νωρίτερα και προειδοποίησαν τους ανθρώπους πολύ νωρίτερα, οπότε αυτό δίνει την αίσθηση στους ακροατές ότι είναι πολύ κοντά να συμβεί γιατί ο Άγιος το βλέπει σα να συμβαίνει ήδη ή θα συμβεί. Και όταν τοποθετηθεί στο σωστό πλαίσιο είναι πολύ κοντά γιατί στην ιστορία της Εκκλησίας αυτό απέχει λίγα μόλις χρόνια μετά την κοίμησή του. Αλλά εμείς είμαστε σε αυτή τη γη λίγα μόνο χρόνια και επίσης, ειδικά εμείς στην εποχή μας, είμαστε πλάσματα που έχουμε την απαίτηση τα πράγματα να ωριμάσουν και να γίνουν γρήγορα.

Τα πράγματα μπορούν να καθυστερήσουν διότι ο προφητικός λόγος δίνεται για μετάνοια. Πάντα. Αυτός είναι ο πρωτεύων λόγος για τον οποίον δίδεται: για μετάνοια, όχι για να εκπληρωθεί. Ο Κύριος θα προτιμούσε να αμφισβητηθεί η αξιοπιστία του προφήτη και να υπάρξει μετάνοια, παρά να εκπληρωθεί. Πρέπει λοιπόν να το έχουμε κατά νου, ότι ο προφητικός λόγος δίνεται πάντα για την μετάνοια των ανθρώπων και εκτιμώ τον Μητροπολίτη Νεόφυτο της Μόρφου που παρουσιάζει τον προφητικό λόγο μέσα από αυτήν την προοπτική. Αν μπορούσατε να ακούσετε όλες τις ομιλίες του, γιατί στα αγγλικά μόνο λίγα πράγματα υπάρχουν, θα δείτε ότι πάντα μιλάει για την ανάγκη μετανοίας.

Αν προσέξατε επίσης ο Άγιος Παΐσιος μίλησε σε ενεστώτα χρόνο για ένα εμβόλιο και για εκείνους που σφραγίζονται όταν το κάνουν, διότι όπως γράφει ο Απόστολος Ιωάννης στην Επιστολή του υπάρχουν πολλοί Αντίχριστοι. Λέει «Παιδία, εσχάτη ώρα εστί, και καθώς ηκούσατε ότι ο αντίχριστος έρχεται, και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν· όθεν γινώσκομεν ότι εσχάτη ώρα εστίν». Λέει λοιπόν ότι είμαστε στους έσχατους καιρούς και ότι υπάρχουν πολλοί αντίχριστοι αλλά και ένας στο τέλος. Έτσι υπάρχει το σφράγισμα αλλά υπάρχουν και τα σφραγίσματα που οδηγούν στο τελικό σφράγισμα.

Πιστεύω λοιπόν ότι όταν ο Άγιος Παΐσιος λέει ότι «οι άνθρωποι που το κάνουν θα σφραγίζονται», μιλά για αυτό το πράγμα. Αναφέρεται σε μια πνευματική πτώση, ένα επιπλέον βήμα πνευματικής οπισθοχώρησης μπροστά στον εχθρό. Για παραχώρηση δικαιωμάτων στον εχθρό, όπως λέει πολλές φορές, και ένδειξη εμπιστοσύνης στους «σωτήρες» του κόσμου τούτου, ότι θα μας σώσουν από αυτήν την πρόσκαιρη δυσκολία σε αυτήν την ζωή. Οπότε με όλη αυτήν την στάση -λέει εάν κάνεις το εμβόλιο θα σφραγιστείς- πνευματικά μιλώντας, σημαδεύεσαι ως κάποιος που συσχετίζεται και ταυτίζεται με την στάση εκείνων που τελικώς θα δεχτούν τον Αντίχριστο. Δεν στέκεσαι καλά πνευματικά.… Έτσι κατανοώ αυτό που λέει. [ο Άγιος]

Λάβετε υπόψη ότι ο Απόστολος Παύλος γράφει επίσης τον πρώτο αιώνα ότι το μυστήριο της ανομίας ήδη ενεργείται. Στους έσχατους καιρούς που πολλοί Άγιοι μας λένε ότι εισερχόμεθα, όταν θα υπάρξει πολλή αμαρτία, ο βαθμός της αμαρτίας θα επιτρέψει αυτό που λέει στο βιβλίο της Αποκάλυψης, ότι ο διάβολος θα είναι ελεύθερος. Και τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει επιστροφή στην ειδωλολατρία. Είναι μια επιστροφή στην κατάσταση πριν από την Ενσάρκωση. Είναι μια άρνηση του Ευαγγελίου, της Αποκάλυψης και γενικευμένη επιστροφή στην ειδωλολατρία. Και μπορείτε να το δείτε αυτό σε όλον τον κόσμο. Οι άνθρωποι είναι ειδωλολάτρες και το βασικό είδωλο που λατρεύουν είναι οι εαυτοί τους.

Και έτσι αυτό το μυστήριο της ανομίας εκείνες τις ημέρες, ίσως τις δικές μας ημέρες, θα ανοίξει τον δρόμο στην αποστασία και οι επίσημοι Χριστιανοί θα καταληφθούν από το πνεύμα του Αντιχρίστου, δηλαδή, θα βάλουν τον άνθρωπο στην θέση του Θεανθρώπου. Θα προτιμήσουν τον σκέτο άνθρωπο αντί τον Θεάνθρωπο. Το βλέπουμε αυτό να συμβαίνει σήμερα … βλέπουμε αυτό το φαινόμενο ποικιλοτρόπως … εμπιστευόμαστε τον άνθρωπο, εμπιστευόμαστε τους ανθρώπινους θεσμούς, εμπιστευόμαστε τους ανθρώπους να μας σώσουν, τους κάνουμε «σωτήρες» και ο Θεός και ο δικός Του τρόπος Σωτηρίας έχει ουσιαστικά κλείσει για εμάς. Είναι κλειστός ακόμη και από Ορθοδόξους Χριστιανούς.

Ο νέος «σωτήρ», ο «άγιος Σωτήριος»

Όταν λοιπόν οι Χριστιανοί καταληφθούν από αυτό το κοσμικό πνεύμα, τα σπίτια τους, εκεί που ήταν εργαστήρια αγιότητας θα αλλάξουν σε εργαστήρια ηδονής, και αυτή είναι η εποχή που ζούμε.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν όπου ο γενικός κανόνας στην κοινωνία δεν είναι η φώτιση αλλά η ψευδαίσθηση, οι Άγιοι κρούουν τον κώδωνα συχνά και από νωρίς για να ξυπνήσουν τους Χριστιανούς. Στη δουλειά μου με πνευματικά τέκνα του Αγίου Παϊσίου για να μεταφράσω τον βίο του Αγίου, αλλά και σε άλλες αντιαιρετικές και αντι-οικουμενιστικές προσπάθειες που κάναμε όλα αυτά τα χρόνια και κείμενα που γράψαμε, είχα την ευκαιρία να συζητήσω αυτό το συγκεκριμένο θέμα, πώς πρέπει να αντιμετωπίσει η Εκκλησία αυτά τα σημάδια, αυτούς τους οιωνούς πριν τον Αντίχριστο.

Υπάρχουν πράγματα που έρχονται πριν από τον Αντίχριστο για να προετοιμάσουν τον δρόμο στον Αντίχριστο. Έχουμε συνεπώς ένα δίλημμα που αντιμετωπίζουμε στην Εκκλησία και οι Άγιοι το αντιμετώπισαν και όσοι αγρυπνούν το αντιμετωπίζουν, και είναι όντως ευφυέστατο από πλευράς του εχθρού και αρκετά προβληματικό για εμάς. Αυτό είναι ότι ο εχθρός δεν επιβάλει το πνεύμα του να φέρει τον άνομο μονομιάς. Δεν το κάνει ξαφνικά. Το κάνει βήμα-βήμα κι έτσι καμουφλάρεται με πολλούς τρόπους.

Κρύβεται πίσω από τα ψέματα και το υποτιθέμενο καλό που θα φέρει στην ανθρωπότητα. Γιατί τα πράγματα που υπόσχεται υποτίθεται ότι θα είναι καλά για την ανθρωπότητα. Σωστά; Είναι του κόσμου τούτου και υπονομεύουν την πνευματική ζωή, ακόμη και αν βοηθήσουν προσωρινά την ανθρωπότητα. Και αυτός είναι ο γενικός προσανατολισμός. Ο Αντίχριστος θα βασιλεύσει σε ένα βασίλειο στη γη το οποίο θα είναι πολύ εξυπηρετικό στον φυσικό άνθρωπο αλλά θα είναι εχθρικό απέναντι στον πνευματικό άνθρωπο. Αυτός είναι ο κόσμος που θα δημιουργηθεί από αυτόν τον Αντίχριστο. Έτσι, το γεγονός ότι θα φέρνει συνεχώς διάφορους σωτήρες, σωτήρες υγείας, σωτήρες πολιτικούς, σωτήρες απ’ τον πόλεμο, αυτό αποτελεί μέρος των εσχάτων καιρών, δεν είναι κάτι περίεργο.

Από την άλλη πλευρά οι Χριστιανοί χάνουν συνεχώς την Χάρη του Θεού και στερούνται πνευματικής όρασης. Συχνά βγάζουν από μόνοι τους τα πνευματικά τους μάτια, όταν απομακρύνονται από τις πηγές της κοινωνίας και της φώτισης και γίνονται όλο και πιο κουφοί στις προφητικές εκκλήσεις για μετάνοια.

Υπάρχει λοιπόν μια παγίδα. Η Εκκλησία βρίσκεται μπροστά σε μία παγίδα. Αν η Εκκλησία στην Ελλάδα έλεγε για παράδειγμα μην πάρετε τις νέες βιομετρικές ταυτότητες, για τις οποίες πολλοί και ο Άγιος Παΐσιος έγραψαν εναντίον, καθώς αποτελούν ένα ακόμη βήμα προς τον ολοκληρωτισμό και το σύστημα του Αντιχρίστου, οι άνθρωποι ουσιαστικά θα στερηθούν την ικανότητα να λειτουργούν μέσα στην κοινωνία αυτή τη στιγμή, χωρίς μάλιστα αυτό να είναι το πραγματικό σημάδι του θηρίου που είναι άρνηση του Χριστού. Συνεπώς, αν η Εκκλησία το πει αυτό, δημιουργείται άμεσα πρόβλημα για πολλούς Χριστιανούς. Από την άλλη πλευρά, αν η Εκκλησία, οι Άγιοι, δεν μιλούν και δεν προειδοποιούν τους πιστούς ότι μπαίνουμε μέσα σε μια κατάσταση η οποία μπορεί να μην είναι αναστρέψιμη ή τουλάχιστον να είναι πάρα πολύ δύσκολη για να ξεφύγει κανείς, τότε δεν προετοιμάζουν τους ανθρώπους, δεν τους βοηθούν να διακρίνουν τα σημεία των καιρών.

Με άλλα λόγια, αν ο κώδωνας του κινδύνου ακουστεί μόνο στο τέλος της διαδικασίας της αποστασίας, κατά την έλευση του τελικού χαράγματος, πολλοί θα έχουν ήδη εγκλωβιστεί στο σύστημα και στο μαντρί του εχθρού και θα έχουν εμπιστευθεί τη ζωή τους στους πρίγκιπες και τους υιούς ανθρώπων. Άν ο κώδωνας του κινδύνου ακουστεί πολύ νωρίς, οι πιστοί καλούνται να απομονώσουν τους εαυτούς τους για να ξεφύγουν από το δίχτυ του Αντιχρίστου. Πολλοί δικαιολογημένα θα διστάσουν και οι λίγοι που θα το κάνουν πιθανότατα δεν θα υπομείνουν την δυσκολία για πολύ. Η κατάσταση είναι κάτι σαν μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

Πιστεύω λοιπόν ότι ο Άγιος Παΐσιος τα είδε όλα αυτά εκ των προτέρων. Συμπεριέλαβε την υποτιθέμενη πανδημία και τα υποτιθέμενα εμβόλια «που σώζουν ζωές» και όλα τα υπόλοιπα μαζί με όλους τους κοινωνικούς μηχανισμούς που εφαρμόζονται, οι οποίοι θα χρησιμεύσουν για τον έλεγχο των μαζών και θα ανεβάσουν στο τέλος μια αντιχριστική δικτατορία στην εποχή του Αντιχρίστου. Έτσι χτύπησε νωρίς τον συναγερμό, επεσήμανε πράγματα όπως την χρήση μαζικών εμβολιασμών ως μέσο ελέγχου και χειραγώγησης των μαζών.

Αυτή είναι μια πτυχή στην ερμηνεία των λόγων του Αγίου Παϊσίου που πολλοί άνθρωποι αφήνουν έξω. Είδε αυτήν την σταδιακά αυξανόμενη βύθιση μέσα στην ψευδαίσθηση και στην αποδοχή των προδρόμων του χαράγματος του θηρίου. Πιστεύω ότι μιλούσε για ένα εμβόλιο ως [… το ανέφερε ως υποχρεωτικό, υποχρεωτικό μαζικό εμβολιασμό] ως τύπο ή ως πρόδρομο του τελικού σφραγίσματος, ως ένα περαιτέρω βήμα αναπροσανατολισμού, διείσδυσης, υπονόμευσης της εμπιστοσύνης μας στον Θεό. Να εμπιστευτούμε ανθρώπους για την σωτηρία μας.

Δεν μπορεί να αναφέρεται στο τελικό χάραγμα που γνωρίζουμε ότι θα είναι τόσο θέμα άρνησης του Χριστού όσο και άμεσα συνδεδεμένο με την ικανότητα αγοράς και πώλησης. Αυτό δεν συμβαίνει ακόμα, αν και κανείς μπορεί να δει ότι οδεύουμε προς τα εκεί με γοργούς ρυθμούς. Είναι πρόδρομος λοιπόν, είναι ένας τύπος του τελικού σφραγίσματος.

Αυτή η σταδιακή κλιμάκωση λοιπόν για την οποία μιλάμε είναι ουσιαστικά η τεχνική του εχθρού. Αυτό έκανε πάντα [και] με τον Αδάμ και την Εύα. [σ.σ. Δεν ακούγεται καλά]… Άνοιξε έναν διάλογο, έπρεπε να διεισδύσει… με την νοοτροπία του και τις ιδέες του. Αυτό συμβαίνει τώρα μεταξύ των Χριστιανών [με την] εκκοσμίκευση σε αυτό το στάδιο. Και μετά να ανατρέψει την υποταγή μας στον Χριστό και την κοινωνία μαζί Του, υποσχόμενος όχι κόλαση φυσικά αλλά υποσχόμενος παράδεισο στη γη χωρίς Θεό. Αυτό έκανε πάντα ο διάβολος και το κάνει σήμερα και στον δικό μας κόσμο.

Όσοι εισέρχονται στον κοσμικό τρόπο σκέψης θα δεχθούν «τον διάλογο» και βρίσκονται στη διαδικασία υπονόμευσης -αντίδραση από φόβο στους πειρασμούς, στις απειλές για την υγεία, όπως αποδοχή των μη δοκιμασμένων εμβολίων από φόβο ή επιθυμία για ασφάλεια. Αυτοί είναι πιο ευάλωτοι να αποδεχθούν και το χάραγμα του θηρίου εκείνη τη ημέρα που ο Αντίχριστος θα κυβερνά.

Έτσι πιστεύω ότι πρέπει να κατανοήσουμε τον Άγιο Παΐσιο.


-https://www.youtube.com/watch?v=PvIL9a4nhBA The Orthodox Ethos

Μετάφραση ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ


Σημείωση

*Στο βιβλίο της Σουρωτής με τίτλο «Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Β’ Πνευματική Αφύπνιση», έκδοση 1999, στη σελίδα 181 διαβάζουμε όχι ακριβώς το ίδιο αλλά κάτι παρόμοιο με αυτό που διάβασε ο δημοσιογράφος:

Τώρα πάλι παρουσιάστηκε μία ἀρρώστια, γιά τήν ὁποία βρῆκαν ἕνα ἐμβόλιο πού θά εἶναι ὑποχρεωτικό καί, γιά νά τό κάνη κανείς, θά τόν σφραγίζουν. Πόσοι ἄνθρωποι ἐκεῖ εἶναι ἤδη σφραγισμένοι μέ ἀκτῖνες λέιζερ, ἄλλοι στό μέτωπο καί ἄλλοι στό χέρι! Ἀργότερα, ὅποιος δέν εἶναι σφραγισμένος μέ τόν ἀριθμό 666 δέν θά μπορεῖ οὔτε νά πουλᾶ, οὔτε νά ἀγοράζη, ἤ νά παίρνη δάνειο, νά διορίζεται κ.λπ. Μοῦ λέει ὁ λογισμός ὅτι ὁ Ἀντίχριστος μέ αὐτό τό σύστημα θέλησε νά πιάση ὅλο τόν κόσμο καί, ἅμα δέν εἶναι κανείς στό σύστημα, δέν θά μπορῆ νά δουλέψη κ.λπ.

Πηγή: https://tasthyras.wordpress.com

Κοινοποίηση άρθρου:
Κατηγορία: Άγιος Παΐσιος, Κορωνοϊός Covid-19, Νέα, Χρήσιμα Κείμενα, Ωφέλιμα

Σχετικά άρθρα