Μενού Κλείσιμο

Ἡ Σιών κατά τοῦ Σιωνισμοῦ ~ Μία ἑλληνορθόδοξη κριτική ἐναντίον τῆς ἀόρατης δικτατορίας τῶν Σιωνιστῶν (Α’ μέρος)

Μέσα από την Ιστορία, τη μελέτη του ανθρώπινου παρελθόντος, διαπιστώνει κανείς ότι η ζωή του ανθρώπου είναι γεμάτη πόνο και θλίψη, η οποία κατά κανόνα προέρχεται από τον ίδιο τον άνθρωπο.

Ο άνθρωπος ταλαιπωρεί τον συνάνθρωπό του, τον δυσκολεύει, τον βασανίζει, του φέρεται όπως, προφανώς, δεν θα ήθελε ο ίδιος να του φέρονται οι άλλοι. Η επιστήμη της Ιστορίας, τελικά, είναι η εξιστόρηση της ανθρώπινης κακίας στο πέρασμα του χρόνου.

      Ένα τεράστιο φιλοσοφικό και θρησκευτικό ερώτημα από την αρχαιότητα είναι το γιατί υπάρχει το κακό στη ζωή μας. Όπως γνωρίζουμε, μέσω της χριστιανικής μας πίστης, το κακό δεν είναι μόνο κατάσταση ή αφηρημένη έννοια. Είναι κάτι πολύ χειρότερο, είναι πρόσωπο, ύπαρξη, που έπλασε το κακό. Δηλαδή, είναι ο Κακός που δημιουργεί το κακό. Και, το πιο παράδοξο, ο Κακός (ο Διάβολος) ήταν αρχικά καλός (άγγελος), αλλά ο ίδιος προτίμησε να γίνει κακός και να παραμείνει έτσι για πάντα.
     Ανάμεσα στο καλό και το κακό υπάρχει η ελευθερία, η δυνατότητα του ανθρώπου να επιλέξει τί θα εφαρμόζει στη ζωή του. Η ιστορία μάς διδάσκει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν το κακό. Είναι γνωστός ο ελληνιστικός μύθος του Ηρακλή, που κάποια στιγμή στα νιάτα του βρέθηκε σε ένα δρόμο που χωριζόταν στα δύο και όφειλε να επιλέξει ποιον δρόμο να ακολουθήσει, της Αρετής ή της Κακίας.
Αν ο δρόμος ήταν μονόδρομος, αν δεν υπήρχε αυτή η διχάλα με τις δύο κυρίες, ο Ηρακλής δεν θα ήταν ελεύθερος. Αρκεί όμως να είσαι ελεύθερος να επιλέγεις; Όχι, χρειάζεται και να κάνεις σωστές επιλογές. Ο μύθος τελειώνει λέγοντας ότι ο Ηρακλής επέλεξε τον δρόμο της αρετής.
     Ζούμε στην περίοδο της ιστορίας που κάποιοι επέλεξαν να μας χαράξουν πορεία στη ζωή μας, αποφάσισαν για εμάς χωρίς εμάς. Επέλεξαν να καταστρέψουν τη φύση, την οικονομία, την Ελλάδα, τον Χριστιανισμό. Αποφάσισαν να υποτάξουν, με τον πλέον καταστροφικό τρόπο, την ανθρωπότητα σε μία νέα εποχή, σε μια νέα τάξη πραγμάτων. Όποιος υποταχθεί, φαινομενικά θα ζήσει. Όποιος αντισταθεί, θα εξοντωθεί. Ποιοι άνθρωποι πήραν αυτές τις αποφάσεις; Γιατί;  Τελικά, θα κυριαρχήσει το κακό στην ιστορία;
     Γνωρίζω, εκ των προτέρων, ότι όσα έχω γράψει, θα αμφισβητηθούν ή θα απορριφθούν, αλλά το ζητούμενο δεν είναι να δικαιωθούμε, αλλά να βρούμε και να πούμε την αλήθεια, σε μια εποχή που το ψεύδος και η πλάνη έχουν θριαμβεύσει. Γνώση και αλήθεια, αν συνδυαστούν σωστά, μας οδηγούν σε άριστο αποτέλεσμα, την ελευθερία. «Καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς» (Ιω.8,32).

Α. Εισαγωγή

Α.1 Το θέατρο του παραλόγου

     Η ανθρώπινη ιστορία, μέχρι και τον 17ο αιώνα μ.Χ., εξελίσσεται με τρόπο φυσικό. Σαν το νερό του ποταμού, που κυλά με τα δεδομένα της φύσης. Από τον 18ο αιώνα και έπειτα, τα γεγονότα στη ζωή των ανθρώπων είναι τεχνητά, προαποφασισμένα από μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, που ενεργεί μυστικά. Σαν να επεμβαίνουμε, με διάφορα τεχνολογικά μέσα, στη ροή του ποταμού, να του διαμορφώνουμε την κοίτη, τη ροή, να τον αναγκάζουμε να λειτουργεί με τεχνητό τρόπο, όχι πια φυσικό.

      Άλλη παρομοίωση, που απεικονίζει αυτό το φαινόμενο, είναι το θέατρο. Τα όσα λένε και κάνουν οι ηθοποιοί σε μια θεατρική παράσταση είναι αποφασισμένα από τον συγγραφέα του έργου, δεν είναι φυσικές πράξεις της ζωής των ηθοποιών, οι οποίοι υποκρίνονται (κατά την αρχαία ελληνική ορολογία).

     Το ίδιο συμβαίνει στη ζωή της Ευρώπης. Κάποιοι «σεναριογράφοι» έχουν αποφασίσει να συμβούν κάποια γεγονότα, τα έχουν σκηνοθετήσει, και οι «ηθοποιοί» (πολιτικοί ή στρατιωτικοί) τα εκτελούν. Εμείς, όμως, οι θεατές, νομίζουμε ότι τυχαία συμβαίνουν ή ψάχνουμε να βρούμε τα αίτια των γεγονότων, να τα ερμηνεύσουμε. Αλλά τί να ερμηνεύσει κανείς, αφού όσα γίνονται μετά το 1700 μ.Χ. δεν είναι φυσικά γεγονότα, αλλά αφύσικα, παράλογα, στημένα!

     Πριν εμβαθύνουμε σε αυτό το παράλογο θέατρο, ας θυμηθούμε ένα γνωστό ιστορικό γεγονός. Ο Μέγας Αλέξανδρος, με αρκετούς άλλους Έλληνες, ήθελε να κατακτήσει το βασίλειο των Περσών. Πριν ξεκινήσει την εκστρατεία, δεν γνώριζε αν θα τα καταφέρει. Δεν είχε προδικάσει κανείς το αποτέλεσμα. Ούτε οι Πέρσες ήξεραν αν θα νικήσουν ή αν θα χάσουν. Τελικά τα κατάφερε και άλλαξε την παγκόσμια ιστορία. Ήταν μια εντυπωσιακή, αλλά φυσική πορεία γεγονότων.

     Εδώ και 250 χρόνια πολλά γεγονότα είναι προγραμματισμένα. Κάποιοι έχουν προδικάσει το αποτέλεσμα, ξέρουν τί θα συμβεί μετά από έναν πόλεμο, πριν ακόμα αρχίσουν οι  εχθροπραξίες. Λίγα γεγονότα εξελίσσονται απρόβλεπτα, αντίθετα από το σενάριο του συγγραφέα. Ποιος είναι ο συγγραφέας, ο σεναριογράφος της νεότερης ιστορίας; Ο Σιωνισμός!

       Είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθούμε τί είναι Σιωνισμός και γιατί δρα όπως δρα, αν δεν συνδυάσουμε Αγία Γραφή και Ιστορία. Επιπλέον, οφείλουμε να καταλάβουμε κάτι: η ανθρώπινη λογική φτάνει μέχρι κάποιο σημείο. Στη συνέχεια ξεκινά ή το υπέρλογο ή το παράλογο.

Ο σύγχρονος άνθρωπος δεν αποδέχεται εύκολα ότι υπάρχει κάτι υπέρλογο και κάνει το λάθος να συγχέει παράλογο και υπέρλογο. Αρκετοί, πιο προοδευτικοί, απορρίπτουν πλήρως όλα όσα δεν συμφωνούν με τη λογική τους!

Μακάρι να καταλαβαίναμε πόσο φτωχή και περιορισμένη είναι η λογική, με την έννοια της δυνατότητας του εγκεφάλου μας να γνωρίζει την αλήθεια. Υπάρχει ένας τεράστιος κόσμος, που δεν γίνεται αντιληπτός από τον νου, τις αισθήσεις μας, τα μικροσκόπια, τους δορυφόρους.

        Στον Σιωνισμό συγχέονται λογική και παραλογισμός, υγιής και αρρωστημένη θρησκευτικότητα, ευφυΐα και διαστροφή. Ο Σιωνιστής είναι ο Ηρακλής, ο υπεράνθρωπος, που διάλεξε τον δρόμο της Κακίας. Τα επιτεύγματά του είναι ασύλληπτα, έχει πετύχει απίστευτους άθλους, αλλά προς καταστροφή της ανθρωπότητας, όχι ἐπ’ οἰκοδομῇ. Είναι ο «σχέτλιος, ὀβριμοεργός, ὃς οὐκ ὄθετ΄ αἴσυλα ῥέζων», όπως θα έλεγε και ο Όμηρος (Ιλιάδα, Ε 402), ο ανόσιος, ο ασεβής, που χαίρεται να κάνει βρωμοδουλειές.

Α.2 Αναγκαίες διευκρινίσεις

     Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, πρέπει να ταξιδέψουμε στο παρελθόν να βρούμε τις ρίζες του Σιωνισμού και να ξεδιπλώσουμε έναν πολύπλοκο μίτο. Τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο, από το ότι ο κόσμος συγχέει τον Σιωνισμό με άλλες καταστάσεις, που δεν είναι Σιωνισμός, που δεν ταυτίζονται μαζί του.

      Ας ξεκινήσουμε με τη σχέση Σιωνισμού και εβραϊκού έθνους. Ο Σιωνιστής είναι Εβραίος, αλλά ενδέχεται και να μην έχει καμία φυλετική σχέση με τον αρχαίο εβραϊκό λαό. Έχει όμως τη συνείδηση, την ταυτότητα του Εβραίου. Πρακτικά, δεν έχει νόημα να ψάξουμε να βρούμε αν οι σημερινοί Εβραίοι είναι φυλετικοί απόγονοι των αρχαίων Εβραίων ή των Χαζάρων. Σημασία έχει τί νιώθουν οι ίδιοι και πώς ενεργούν.

     Αντίστροφα, ο Εβραίος δεν είναι υποχρεωτικά Σιωνιστής. Μπορεί και να είναι και αντίθετος με τα οράματα του Σιωνισμού. Όπως, εννοείται, το ότι ανήκει κάποιος στο εβραϊκό έθνος, δεν σημαίνει ότι είναι καλός ή κακός, σοφός ή ανόητος. Είναι άνθρωπος, πλάσμα του Θεού, όπως κάθε άνθρωπος. Αυτό, για να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν πάσχουμε από την ασθένεια του ρατσισμού, αλλά αγαπάμε και σεβόμαστε κάθε άνθρωπο, τόσο ως Χριστιανοί, όσο και ως Έλληνες.

    Αυτό που πιστεύουμε, όμως, είναι ότι όπως κάθε άνθρωπος έχει ιδιαίτερα ή και μοναδικά στοιχεία, έτσι έχει και κάθε λαός. Οι Έλληνες, για παράδειγμα, έχουμε περισσότερο φιλότιμο από άλλους λαούς. Η λέξη φιλότιμο (με τη νεοελληνική έννοια) είναι δύσκολο ακόμη και να μεταφραστεί σε άλλες γλώσσες. Αυτό δεν αποτελεί, όμως, ρατσιστική, εθνικιστική ή και φασιστική αντίληψη. Αποτελεί απλά μια γενίκευση, που ισχύει σε μεγάλο ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού.

       Αντίστοιχα, οι Έλληνες έχουμε ως λαός μια ανίατη ασθένεια, τη διχόνοια! Τρωγόμαστε μεταξύ μας μέχρι να αυτοκαταστραφούμε. Το βλέπουμε και το ζούμε από την Ύστερη εποχή του Χαλκού (1600 π.Χ.) μέχρι σήμερα. Οι γενικεύσεις αυτές, είτε λέγονται για εμάς, είτε για τους Εβραίους, είτε για οποιονδήποτε άλλο, δεν πρέπει να παρερμηνεύονται.

      Γι’ αυτό διακρίνουμε πλήρως τους όρους Εβραίος και Σιωνιστής. Αλλά, από την άλλη, δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι πολλοί Εβραίοι είναι Σιωνιστές, τουλάχιστον σε ιδεολογικό επίπεδο. Ποτέ, όμως, δεν ταυτίζουμε τους όρους. Απλά, στη ροή του λόγου μπορεί να εναλλάσσουμε τους όρους, επειδή οι Σιωνιστές προήλθαν από το εβραϊκό έθνος.  Με το ίδιο δεδομένο αντιμετωπίζει και η Ορθόδοξη Εκκλησία αυτές τις δύο έννοιες.

      Επόμενη, αλλά εξίσου παρεξηγημένη, είναι η σχέση Σιωνισμού και Ιουδαϊκής θρησκείας. Εδώ είναι ακόμη πιο δύσκολο να διακρίνει κανείς τους όρους, διότι επικρατεί επίσημα η αντίληψη ότι η θρησκεία των Εβραίων, μέχρι σήμερα, είναι ο Ιουδαϊσμός και, το χειρότερο, ότι ο Ιουδαϊσμός ταυτίζεται με την Παλαιά Διαθήκη. Το ότι οι Εβραίοι και οι Σιωνιστές νομίζουν ότι πιστεύουν στον Μωυσή, δεν τους κάνει φορείς της θρησκείας της Παλαιάς Διαθήκης. Το σίγουρο είναι ότι οι Εβραίοι εδώ και αιώνες δεν πιστεύουν στον Γιαχβέ της Παλαιάς Διαθήκης. Αντιθέτως, τον μισούν θανάσιμα!

(συνεχίζεται)

Διόδωρος Ράμμος
Ἡ Σιών κατά τοῦ Σιωνισμοῦ
Μια ἑλληνορθόδοξη κριτική ἐναντίον
τῆς ἀόρατης δικτατορίας τῶν Σιωνιστῶν

Διαβάστε όλο το βιβλίο σε pdf  zion-vs-zionism

Κοινοποίηση άρθρου:
Κατηγορία: Εθνικά Θέματα, Νέα, Ομολογία Πίστεως, Περί Αντιχρίστου, Ωφέλιμα

Σχετικά άρθρα