…Ο πάπας αν και δεν κατέκρινε, εκτός από αοριστολογίες, τις στρατιωτικές επεμβάσεις των δυτικών «συμμάχων» και το αίμα και χάος που προκάλεσαν σε Αφρική και Ασία,
ούτε την ανεξαρτητοποίηση του κράτους του Κοσσόβου, κατακρίνει τον Ρώσο πρόεδρο που προσεταιρίσθηκε χωρίς βομβαρδισμούς, ειρηνικά και μετά από δημοψήφισμα, την περιοχή της Κριμαίας, την οποία μάλιστα ονομάζει με το αρχαίο Ελληνικό όνομά της Ταυρίδα. Μ’ αυτό όμως μας αποκάλυψε τις αληθινές του προθέσεις που επιβεβαιώνουν τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, για το ότι αυτός θα είναι η αιτία του κακού, του ντόπιου με τα όσα περνάει η Ελλάδα τώρα από τους Ευρωπαίους, αλλά και του γενικού. Σκεφτείτε: Ο πάπας που δεν δέχεται την κατάληψη της Ταυρίδας-Κριμαίας από τον Πούτιν είναι δυνατόν να δεχτεί την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους Ρώσους; Βέβαια όχι.
Να γιατί ο άγιος Κοσμάς που πρόβλεψε την κάθοδο των Ρώσων στην Κωνσταντινούπολη πρόβλεψε και την αδιαλλαξία του πάπα, ο οποίος θα προτιμήσει, αντί για την ειρήνη, τον πόλεμο για την εκδίωξή τους, δηλ. τον 3ο Παγκ. Πόλεμο. Και όπως τώρα επεμβαίνει στην πολιτική το ίδιο θα κάνει και τότε.
Γι’ αυτό λοιπόν έχει ήδη λογικά αποδειχθεί ότι είχε δίκιο ο άγιος Κοσμάς όταν προφήτευε: «Τον Πάπα να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία»! (90ή προφητεία) Έτσι η ειρήνη θα είναι τότε πολύ δύσκολη: «Θα προσπαθούν να το λύσουν με την πέννα, μα δεν θα μπορούν. 99 φορές με τον πόλεμο και μια με την πέννα». (48η προφητεία). Οι Ρώσοι δεν θα πάνε μόνο στην Πόλη, αλλά θα περάσουν και από την Ελλάδα: «Ξένος στρατός θα έλθει, Χριστό θα πιστεύει, γλώσσα δεν θα ξέρει …». (32η). Και μην περιμένετε να σας πουν οι τηλεοράσεις το πότε: «Με άλλους θα κοιμηθείτε και με άλλους θα ξημερώσετε». Και: «Το βράδυ θα κοιμηθούμε ήσυχοι και το πρωί θα βρούμε τους δρόμους γεμάτους με ξένο κόσμο». (34η).
Σημάδι ότι τα γεγονότα έφτασαν είναι η εμφάνιση του «χιλιάρμενου» στα Ελληνικά ύδατα: «Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά ύδατα, τότε θα λυθεί το ζήτημα της Πόλης»(18η). Το χιλιάρμενο σαν θαλάσσια (παγκόσμια) ειρηνευτική δύναμη δεν υπήρχε ως το 2007, οπότε προτάθηκε από τον ναύαρχο Μάλεν. Έχει όμως και πνευματική σημασία, όπως αναλύσαμε στο: Το 1000-άρμενο στην Ιστορία, στις προφητείες και… τώρα! Αν μάλιστα δεν αντιλαμβανόμαστε την πνευματική συνιστώσα όσων συμβαίνουν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την αλήθεια αλλά και την εγγύτητα της έκβασης των προφητειών. Αν η Ορθοδοξία δεν υπάρχει μέσα μας, όλα μας φαίνονται κοσμικά σαν τις ανυπόστατες «προφητείες» του Νοστράδαμου…!
*απόσπασμα από το κείμενο.
καθηγητής π. Γεώργιος Μεταλληνός:Δ. Ευρώπη-Ρωμιοσύνη μετά το σχίσμα κατά τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό.
Πηγή: www.imdleo.gr